مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 11:502023-05-28فرهنگي

«خانه برناردا آلبا» تا پایان بهار در برج آزادی می ماند


اجرای نمایش «خانه برناردا آلبا» برای دومین بار تمدید شد و قرار است تا اول تیر در سالن اصلی برج آزادی تهران روی صحنه برود.

- اجرای نمایش خانه برناردا آلبا برای دومین بار تمدید شد و قرار است تا اول تیر در سالن اصلی برج آزادی تهران روی صحنه برود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه ای اثر، نمایش خانه برناردا آلبا نوشته نمایشنامه نویس مشهور اسپانیایی فدریکو گارسیا لورکا که با عنوان فرعی درام زنان در روستاهای اسپانیا نیز شناخته می شود، از 7 اردیبهشت 1402 با ترجمه کیمیا نیکزاد و طراحی، دراماتورژی و کارگردانی دانیال اربابی در سالن اصلی برج آزادی تهران روی صحنه رفته است.

اجری این اثر نمایشی پیش از این تا 4 خرداد تمدید شده بود که قرار است با ایجاد تغییراتی در ترکیب بازیگران و عوامل گروه هنری پیکسل بیت، از 10 خرداد تا 1 تیر مجددا در سالن اصلی برج آزادی تهران به صحنه برود و داستان زندگی اندوهبار پنج دختر برناردا آلبا را به تصویر بکشد.

در خلاصه داستان نمایش آمده است: خانه برناردا آلبا یک درام کلاسیک فاخر درباره زنی (شاید تو) در خانه ای در میان یک دهکده در اسپانیاست.

(شاید خانه تو) که مرگ پدر خانواده چالش هایی را به همراه می آورد و دختران برای رهایی، وارد جنگی نابرابر شاید با خود، مادر و جامعه می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«خانه برناردا آلبا» تا پایان بهار در برج آزادی می ماند

«خانه برناردا آلبا» تا پایان بهار در برج آزادی می ماند