مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 09:052023-05-29اقتصادي

مطالبه مازندرانی ها برای ساماندهی فضای رهاشده مجازی


روزانه جرایم ریز و درشت زیادی در فضای مجازی رخ می دهد و ساماندهی این فضای ولنگار و رها شده مطالبه و دغدغه مردم ولایتمدار مازندران است.

- ساری- روزانه جرایم ریز و درشت زیادی در فضای مجازی رخ می دهد وساماندهی این فضای ولگنار و رها شده مطالبه و دغدغه مردم ولایتمدار مازندران است.

خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: گسترش روزافزون فضای مجازی و شبکه های ارتباطی روح و روان فرد و خانواده را در معرض تهدید قرار داده است از این رو ضرورت توجه به ساماندهی این فضای افسار گسیخته بیش از پیش احساس می شود.

انتشار عکس های خانوادگی و خصوصی، نشر شایعات، تهدید و تحریف واقعیت ها در سایه افزایش روز افزون شبکه های ارتباطی در فضای مجازی و رها شدن این عرصه بیش از پیش پر رنگ شده است.

با این حال جمعی از خانواده های مذهبی دیار علویان با تاکید بر ساماندهی فضای مجازی خواهان برخورد قاطع با هنجارشکنان در این عرصه شدند.

یک دانشجوی مازندرانی با بیان اینکه که برنامه ریزی فرهنگی برای ساماندهی فضای فرهنگی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است افزود امروز دسترسی به شبکه های مجازی برای قشرهای مختلف سنی حتی کودکان و نوجوانان نیز بدون محدودیت وجود دارد گفت: این مسئله کانون خانواده را در معرض آسیب قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه مازندرانی ها برای ساماندهی فضای رهاشده مجازی

مطالبه مازندرانی ها برای ساماندهی فضای رهاشده مجازی