مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 19:552023-05-31اقتصادي

1000 فعال رشته قالی بافی در زنجان تحت پوشش بیمه قرار گرفتند


مدیرکل بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان زنجان گفت: هزار نفر از فعالان رشته قالی بافی تحت پوشش بیمه قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد اسماعیلی روز چهارشنبه در آیین اختتامیه جشنواره نوآوری و کارآفرینی زنجیره ارزش فرش دست باف و پنجمین جشنواره تجلیل از فعالان حوزه فرش دست باف استان که در سالن اجتماعات شهید نوری جهاددانشگاهی زنجان برگزار شد، با تاکید بر اینکه باید زمینه ای فراهم شود تا فرش دست باف برای بهتر دیده شدن بتواند از ابزارهای نوین به ویژه هوش مصنوعی بهره مند شود، خاطرنشان کرد: همه این اقدامات در راستای تجاری سازی فرش دست باف است؛ چرا که معتقدیم می توان در این حوزه با حداقل سرمایه اشتغال آفرینی کرد.

مدیرکل بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان زنجان از تحت پوشش بیمه قالی بافی قرار گرفتن 1000 نفر از فعالان این عرصه در استان خبر داد و یادآور شد: بدون شک بیمه همواره یکی از اولین خواسته های فعالان این عرصه بوده و به همین خاطر تلاش شده است تا قالی بافان در این زمینه کم ترین دغدغه را داشته باشند.

اسماعیلی با اشاره به اینکه معتقدیم فارغ از بافندگی فرش باید به حفظ اصالت این هنر ارزشمند ایرانی نیز بها دهیم، افزود: به هر میزان که به این هنر اصیل از لحاظ ارزش فرهنگی بها دهیم، به همان میزان نیز شاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1000 فعال رشته قالی بافی در زنجان تحت پوشش بیمه قرار گرفتند

1000 فعال رشته قالی بافی در زنجان تحت پوشش بیمه قرار گرفتند