مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 12:052023-06-18فرهنگي

انتشار کتاب طراحی زنجیره تأمین نظام اداره خدمت فرهنگی تبلیغ دین


کتاب «طراحی زنجیره تأمین نظام اداره خدمت فرهنگی تبلیغ دین» نوشته کریم ابراهیمی، میثم شهبازی، جعفر رحمانی و مرتضی سلطانی در 479 صفحه روانه بازار نشر شد.

- کتاب طراحی زنجیره تأمین نظام اداره خدمت فرهنگی تبلیغ دین نوشته کریم ابراهیمی، میثم شهبازی، جعفر رحمانی و مرتضی سلطانی در 479 صفحه روانه بازار نشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کتاب طراحی زنجیره تأمین نظام اداره خدمت فرهنگی تبلیغ دین نوشته کریم ابراهیمی، میثم شهبازی، جعفر رحمانی و مرتضی سلطانی است که در معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در 479 صفحه تهیه و به همت نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به چاپ رسید.

امروزه یکی از اساسی ترین و ضروری ترین مباحثی که در مدیریت فرهنگی کشور نیاز به ترمیم و بهینه سازی دارد، ایجاد هماهنگی و هم افزایی و پیشگیری از موازی کاری کنشگران کلان و ساختارهای رسمی فعال در عرصه فرهنگ است.

این امر متوقف بر شناسایی کنشگران کلان، نهادها و ساختارهای رسمی حوزه فرهنگ به ویژه فرهنگ دینی است.

در پژوهش پیش رو که پژوهشی انضمامی و کاربردی و در عین حال راهبردی است، پژوهشگران تلاش کردند ضمن شناسایی کنشگران کلان حوزه فرهنگ دینی به ویژه امر تبلیغ دین، به توصیف وضع موجود به نقش یا نقش های هر کدام از این کنشگران، فرایند و ساختار ارتباطی آنها و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار کتاب طراحی زنجیره تأمین نظام اداره خدمت فرهنگی تبلیغ دین

انتشار کتاب طراحی زنجیره تأمین نظام اداره خدمت فرهنگی تبلیغ دین