مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 19:352023-06-17اقتصادي

خرید گندم با قیمت 15 هزار تومان در حال انجام است


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل گفت: عملیات خرید گندم با قیمت علی الحساب 15 هزار تومان در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی نوبخت عصر شنبه در جریان بازدید از مراکز خرید تضمینی گندم در اصلاندوز اظهار کرد: خرید با چهار درصد افت مفید و یک درصد افت غیرمفید به قیمت 11 هزار و 500 تومان انجام می شود اما در کنار آن یک هزار و 500 تومان یارانه کاشت و 2 هزار تومان نیز جایزه تحویل گندم به کشاورزان پرداخت می شود.

وی تصریح کرد: با احتساب این ارقام به شکل علی الحساب گندم کشاورزان به نرخ 15 هزار تومان در مراکز و انبارها خریداری و ذخیره سازی این محصولات را شاهد هستیم.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل گفت: در شهرستان اصلاندوز با توجه به شرایط مناسب و در پایاب سد خدا آفرین رشد 10 برابری تولید گندم را شاهد هستیم.

نوبخت افزود: در اراضی پایاب سد خدا آفرین 150 هکتار کشت گندم را در سال های گذشته شاهد بودیم که این رقم به یک هزار و 400 هکتار افزایش یافته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: به رغم شرایط خشکسالی برداشت این محصول استراتژیک در منطقه آغاز شده و در قالب مراکز خرید ما در خدمت کشاورزان هستیم.

نوبخت اضافه کرد: 44 مرکز خرید در سطح استان برای ذخیره سازی گندم پیش بینی شده اما در شمال استان اردبیل این تعداد مراکز به تعداد 2


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید گندم با قیمت 15 هزار تومان در حال انجام است

خرید گندم با قیمت 15 هزار تومان در حال انجام است