مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 14:352023-06-21بين الملل

شوک صهیونیست ها با پیشرفت شتابنده مقاومت در کرانه باختری


سردبیر روزنامه رأی الیوم، با واکاوی 2 عملیات اخیر شوکه کننده مقاومت فلسطین طی تنها 24 ساعت، از پیشرفت شتابنده مقاومت در کرانه باختری و ورود به مرحله انتقالی جدید خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، تنها 24 ساعت پس از تجاوز روز دوشنبه ( 19 ژوئن) رژیم صهیونیستی به جنین که 5 شهید و 66 مجروح برجای گذاشت، مقاومت فلسطین بسیار سریعتر از محاسبات دشمن اشغالگر، با یک عملیات ویژه، به آن پاسخ داد.

  با وجود آنکه مقاومت فلسطین در همان روز تجاوز نظامیان اشغالگر به جنین، با تله ها و کمین های انفجاری، خودروهای زرهی صهیونیست ها را زمین گیر کرد و موجب هلاکت هفت نظامی صهیونیست شد و کار را به جایی رساند که تل آویو پس از 20 سال، برای نخستین بار از نیروی هوایی خود کمک بگیرد، روز گذشته نیز در عملیاتی ویژه، انتقام خون شهدای جنین را گرفت.

عبدالباری عطوان سردبیر روزنامه رأی الیوم با انتشار یادداشتی در این خصوص، نوشت: یک گروه شامل سه نفر از اعضای مقاومت فلسطین، روز گذشته ، بسیار سریعتر از محاسبات ژنرال های صهیونیست، به شهرک صهیونیست نشین عیلی در نزدیکی نابلس حمله کردند و موجب کشته شدن چهار شهرک نشین و زخمی شدن هفت نفر دیگر شدند که حالی برخی از آنها وخیم گزارش می شود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شوک صهیونیست ها با پیشرفت شتابنده مقاومت در کرانه باختری

شوک صهیونیست ها با پیشرفت شتابنده مقاومت در کرانه باختری