مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 17:052023-05-29اقتصادي

حذف فرایندهای زائد در صدور مجوزهای سرمایه گذاری ضروری است


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با اشاره به اهمیت پیشرفت گردشگری در مناطق دارای ظرفیت استان، ایجاد جاذبه گردشگری در منطقه موییل را با حفظ طبیعت و استفاده از مصالح بومی در ایجاد گذرگاه ها در این منطقه، - ایسنا/اردبیل معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با اشاره به اهمیت پیشرفت گردشگری در مناطق دارای ظرفیت استان، ایجاد جاذبه گردشگری در منطقه موییل را با حفظ طبیعت و استفاده از مصالح بومی در ایجاد گذرگاه ها در این منطقه، مورد تأکید قرار داد.

سیدکمال الدین میرجعفریان 8 خرداد در نشست کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین استان اظهار کرد: در راستای ایجاد زیرساخت های گردشگری در منطقه موییل، اقدامات موثر در پیشرفت اقتصادی منطقه نیز باید در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به استعدادهای فراوان منطقه موییل در پیشرفت گردشگری منطقه، استفاده از ظرفیت های رویداد اردبیل 2023 برای تأمین زیرساخت های لازم این منطقه را ضروری دانست.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل همچنین با یادآوری اجرای طرح سامان دهی اطراف بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی، گفت: با توجه به این که طرح سامان دهی این محوطه نیز باید بر اساس استانداردهای جهانی انجام شود، استفاده از ظرفیت های رویداد 2023 در راستای تأمین زیرساخت های آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف فرایندهای زائد در صدور مجوزهای سرمایه گذاری ضروری است

حذف فرایندهای زائد در صدور مجوزهای سرمایه گذاری ضروری است