مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 10:252023-06-21اقتصادي

برگزاری جشنواره شاتوت و نمایشگاه محصولات محلی بانوان سولقان در قطب شاتوت کشور


چهارمین جشنواره شاتوت و نمایشگاه محصولات محلی تولیدی بانوان دهستان سولقان 20 لغایت 23 تیرماه به مدت چهار روز در روستای سولقان برگزار خواهد شد.

- چهارمین جشنواره شاتوت و نمایشگاه محصولات محلی تولیدی بانوان دهستان سولقان 20 لغایت 23 تیرماه به مدت چهار روز در روستای سولقان برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابراهیم عسگری دهیار سولقان در تشریح برگزاری جشنواره شاتوت گفت: با توجه به شناخته شدن سولقان به عنوان قطب شاتوت کشور، امسال هم به مانند سالهای گذشته جشنواره ای با عنوان این میوه ارغوانی و در کنار آن حمایت از بانوان و باغداران روستایی در سولقان برگزار خواهیم کرد؛ به مانند سه دوره گذشته نمایشگاه عرضه محصولات محلی و خانگی بانوان زحمتکش روستای سولقان را داریم که در این دوره با توجه به استقبال گردشگران و درخواست غرفه داران در سال گذشته چهار روز این نمایشگاه دایر خواهد بود.

وی افزود: بانوان روستایی می توانند محصولات خود را که شامل عرقیجات گیاهی و مشتقات میوه های تولیدی روستا مانند ترشی، مربا، شربت ، صنایع دستی و تولید گل و گیاه است را در کنار عرضه شاتوت و دیگر میوه های باغات سولقان عرضه کنند.

وی ادامه داد: با توجه به دغدغه مقام معظم رهبری در رابطه با تولید و اشتغال و همچنین نامگذاری امسال به نام رشد تولید و مهار تورم یکی از و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره شاتوت و نمایشگاه محصولات محلی بانوان سولقان در قطب شاتوت کشور

برگزاری جشنواره شاتوت و نمایشگاه محصولات محلی بانوان سولقان در قطب شاتوت کشور