مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 11:172023-05-31فرهنگي

حوزه هنری چهارمحال و بختیاری نویسنده تربیت می کند


کارگاه «داستان در داستان» حوزه هنری چهارمحال و بختیاری با تمرکز بر تولید اثر در قالب داستان کوتاه یا رمان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری، اعظم قاسمی با بیان اینکه نشست های داستان نویسی حوزه هنری استان بیش از چند دهه سابقه دارد، گفت: اکنون واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری با رویکرد تازه ای با عنوان کارگاه داستان در داستان اقدام به برگزاری کارگاه های تخصصی داستان کرده است.

مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری افزود: هدف از برگزاری این کارگاه، تلاش و تمرکز بر تولید اثر در قالب داستان کوتاه یا رمان است و مهرپویا صفار از اساتید ادبیات داستانی استان مدرس این کارگاه آموزشی است.

وی با بیان اینکه در این کارگاه هنرجو ضمن آشنا شدن با شیوه ها و عناصر داستان نویسی به صورت قدم به قدم به همراه مدرس کارگاه، داستان کوتاه یا رمان تولید می کند، عنوان کرد: بهترین آثار تولیدی این کارگاه آموزشی در مجموعه کتاب داستان کوتاه یا به صورت مستقل رمان به چاپ خواهد رسید.

قاسمی گفت: برگزاری نشست ها، کارگاه ها و پاتوق های ادبی در حوزه ادبیات در پیشرفت هنرمندان بسیار تاثیرگذار بوده و از دوره های پیشین کارگاه ها و نشست های حوزه هنری استان نیز آثار مکتوبی چاپ و ماندگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه هنری چهارمحال و بختیاری نویسنده تربیت می کند

حوزه هنری چهارمحال و بختیاری نویسنده تربیت می کند