مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 09:452023-06-19اجتماعي

جولان گرد و خاک در آسمان کردستان


رییس اداره پیش بینی هواشناسی استان کردستان از صدور هشدار سطح زرد هواشناسی در استان خبر داد و گفت: گرد و خاک آسمان استان را در برگرفته و دید افقی کاهش یافته است.

- ایسنا/کردستان رییس اداره پیش بینی هواشناسی استان کردستان از صدور هشدار سطح زرد هواشناسی در استان خبر داد و گفت: گرد و خاک آسمان استان را در برگرفته و دید افقی کاهش یافته است.

نشمین احمدیانی، در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به صدور هشدار سطح زرد هواشناسی در کردستان اظهار کرد: با توجه به شکل گیری توده گرد و غبار در عراق و وزش باد، آسمان استان از بعد از ظهر روز گذشته تا عصر امروز دوشنبه غبار آلود شده و موجب کاهش دید و کیفیت هوا در کردستان شده است.

وی افزود: این گرد و غبار بیشتر آسمان مناطق غربی و جنوبی شهرستان های مریوان، کامیاران، سنندج و بانه را در بر گرفته و هوا در وضعیت ناسالم قرار گرفته است.

رییس اداره پیش بینی هواشناسی استان کردستان گفت: از اواخر امروز از غلظت غبار کاسته شده اما از روز چهارشنبه مجدد، توده جدید گرد و خاک در سطح استان تشکیل خواهد شد.

صدیقی با تاکید بر اینکه توصیه می شود که در طول مدتی که هوا آلوده است، افراد از انجام فعالیت های ورزشی در فضای باز بپرهیزند، خاطرنشان کرد: کودکان، سالمندان و افرادی که دارای بیماری های تنفسی هستند بهتر است که در خانه بمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جولان گرد و خاک در آسمان کردستان

جولان گرد و خاک در آسمان کردستان