مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 10:402023-06-07اقتصادي

افتتاح انواع پروژه ها در سفر هیات دولت به ارس


مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ارس از افتتاح انواع پروژه های بخش اقتصادی این منطقه در سفر هیات دولت به آذربایجان شرقی خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ارس از افتتاح انواع پروژه های بخش اقتصادی این منطقه در سفر هیات دولت به آذربایجان شرقی خبر داد.

مجید کیانی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران از افتتاح چند پروژه در حوزه اقتصادی و عمرانی در ارس، همزمان با سفر هیات محترم دولت خبر داد و اظهار کرد: آخر هفته ی جاری پروژه سرمایه گذاری 1920 میلیارد ریالی صنایع غذایی افتتاح می شود که اشتغالزایی برای 157 نفر را درپی خواهد داشت.

وی افزود: این پروژه در طول 9 ماه اخیر آغاز و به بهره برداری رسیده و از ظرفیت تولید سالانه 11 هزار تن انواع کیک، پن کیک، دونات و سایر انواع شیرینی آردی برخوردار است.

وی با اشاره به افتتاح رسمی باند دوم جلفا - مرند، کیلومتر 28 تا 34 با حضور وزیر محترم اقتصاد و دارایی، خاطرنشان کرد: این پروژه قبل از شروع سفرهای نوروزی به صورت آزمایشی زیر بار ترافیک رفت و با تکمیل نواقص رسما افتتاح خواهد شد.

کیانی ادامه داد: سازمان منطقه آزاد ارس برای اجرای پروژه مذکور 600 میلیارد ریال هزینه کرده و با پیشرفت 50 درصدی در کمتر از شش ماه آن را به پایان رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح انواع پروژه ها در سفر هیات دولت به ارس

افتتاح انواع پروژه ها در سفر هیات دولت به ارس