مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 15:452023-06-09سياسي

آمار بیکاری در هرمزگان نگران کننده است


با حرکت لاک پشتی نمی توان مشکل بیکاری فرزندان هرمزگان را حل کرد و با شرایط فعلی آمار بیکاری در هرمزگان نگران کننده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد عبادی زاده در خطبه های نمازجمعه بندرعباس اظهار داشت: براساس نگاه خوش بینانه به وضعیت اشتغال این استان، سهم اشتغال هرمزگانی ها در صنایع از 30 درصد تجاوز نمی کند و البته این سهم بدون در نظر گرفتن نوع و چگونگی شغل است.

وضعیت بیکاری و اشتغال هرمزگان در سال گذشته تا سطحی در این استان کاهش یافت اما بر اساس آخرین آمارهای رسمی مجدد بیکاری افزایش یافته است.

امام جمعه بندرعباس عنوان کرد: این استان حداقل دارای 30 تا 40 هزار فرد بیکار است البته آمارهای دستگاه های دولتی می گوید تعداد بیکاران حدود 10 تا 20 هزار نفر است البته این آمار برای کسانی است که به اداره های دولتی مراجعه کرده اند.

حجت الاسلام عبادی زاده گفت: بسیاری از بیکاران این استان به اداره های دولتی مراجعه نکرده اند و آیا با حرکت لاک پشتی می توان مشکل بیکاری فرزندان هرمزگان را حل کرد؟ وی افزود: سهم اشتغال هر حوزه مانند صنایع دستی، کشاورزی، صنایع مادر و بزرگ، شیلات، خدمات باید مشخص شود تا بدانیم ظرف مدت 2 سال آینده در حوزه اشتغال چه تعداد شغل در هر بخش باید ایجاد شود، چنانچه بدون برنامه حرکت کنیم این ایستایی و توقف را همی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار بیکاری در هرمزگان نگران کننده است

آمار بیکاری در هرمزگان نگران کننده است