مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 15:252023-06-11سياسي

صیانت از حقوق عامه در دستور کار بسیج حقوقدانان کرمانشاه قرار دارد


مدیر سازمان بسیج حقوق دانان کرمانشاه گفت: صیانت از حقوق عامه در دستور کار بسیج حقوقدانان کرمانشاه قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشست هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه ظهر یکشنبه با موضوع صیانت از حقوق عامه و حقوق بیت المال با حضور نمایندگان حقوقی سپاه و بسیج برگزار شد.

در این نشست رسول بهرامی پور مدیر سازمان بسیج حقوق دانان کرمانشاه با بیان اینکه حقوق دانان انقلابی، مؤمن، متعهد و پای کار هم وظیفه دفاع از حقوق مردم و هم حقوق بیت المال را بر عهده دارند، اظهار کرد: این نشست با همکاری معاونت حقوقی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) به منظور استفاده از همه ظرفیت های قانونی برای صیانت از حقوق مردم و حقوق بیت المال برگزار شد.

وی در ادامه رعایت اصل پیشگیری در مقابله با تجاوز و تعدی به حقوق بیت المال و حقوق عامه را مهم دانست و افزود: حقوق دانان بسیجی از همه توان خود در این حوزه استفاده خواهند کرد.

رسول بهرامی پور در خاتمه توجه قوه مقننه کشور در ایجاد مشوق های لازم از جمله ایجاد فوق العاده ویژه نمایندگان حقوقی، امنیت شغلی، حمایت حقوقی و قضایی از نمایندگان حقوقی و سایر مشوق های لازم را ضروری و گامی در برای صیانت بیشتر این عزیزان از حقوق عامه و حقوق بیت المال را ضروری دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صیانت از حقوق عامه در دستور کار بسیج حقوقدانان کرمانشاه قرار دارد

صیانت از حقوق عامه در دستور کار بسیج حقوقدانان کرمانشاه قرار دارد