مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 17:402023-06-13ورزشي

رییس جدید هیئت دوچرخه سواری چهارمحال و بختیاری انتخاب شد


شهرکرد_مجمع انتخاباتی هیئت دوچرخه سواری چهارمحال و بختیاری برگزار و مازیار شیریان به عنوان سکاندار جدید هیئت دوچرخه سواری این استان انتخاب و معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مجمع انتخاباتی هیات دوچرخه سواری استان چهارمحال و بختیاری به ریاست رسول اسدی رییس فدراسیون و با حضور موعود بنیادی فرد مدیرکل ورزش و جوانان استان و سایر اعضای مجمع برگزار شد.

رسول اسدی در این مجمع اظهار کرد: چهارمحال و بختیاری به عنوان بام ایران به لحاظ شرایط جغرافیایی و آب و هوایی مستعد رشته های ورزشی استقامتی مثل دوچرخه سواری است.

رییس فدراسیون دوچرخه سواری این استان را مستعد برگزاری مسابقات دوچرخه سواری در بخش جاده و کوهستان دانست و افزود: برای میزبانی مسابقات از پتانسیل های موجود در چهارمحال و بختیاری بهره خواهیم برد.

اسدی دوچرخه سواری را پتانسیلی مناسب برای توسعه صنعت گردشگری و معرفی شهرها عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه رقابت های دوچرخه سواری در شهرها و جاده های نزدیک به شهرها برگزار می شود، می توان از این پتانسیل می توان برای توسعه صنعت گردشگری، فرهنگ، زیبایی، طبیعت و.

استان ها بهره برد.

وی با بیان اینکه ورزش دوچرخه سواری دارای رشته ها و بخش های متنوع است افزود: دوچرخه سواری دارای رشته های مختلف است و در سراسر کشور شمار زیادی از بان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جدید هیئت دوچرخه سواری چهارمحال و بختیاری انتخاب شد

رییس جدید هیئت دوچرخه سواری چهارمحال و بختیاری انتخاب شد