مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 13:102023-05-28اقتصادي

جای یک هتل پنج ستاره در شهرکرد خالی است


شهرکرد_مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری گفت: در شهرستان شهرکرد جای یک هتل پنج ستاره خالی است و ما در این شهرستان تنها از یک هتل سه ستاره بهرمند هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا جیلان ظهر روز یک شنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان شهرکرد اظهار کرد: هر اقدامی چه در حوزه راه، چه صنعت، چه کشاورزی و… انجام می شود، باید با پیوست گردشگری باشد.

وی با اشاره به اینکه یکی از روش های گردشگر پذیر ایجاد زیرساخت ها است تصریح کرد: از سال قبل دو هتل آغاز به کار کرده می توان گفت با افتتاح هتل های جدید ظرفیت استان در این زمینه در حال ارتقا است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری بیان داشت: در شهرستان شهرکرد جای یک هتل پنج ستاره خالی است و ما در این شهرستان تنها از یک هتل سه ستاره بهرمند هستیم که در رده بندی در سطح ممتاز قرار دارد.

جیلان بیان داشت: دهکده صنایع دستی، فرش، دست بافته ها و گردشگری بزرگ ترین و شاخص ترین طرح گردشگری در شهرکرد است که باید توسعه یابد.

وی افزود: طرح های پیرامونی دیگری نیز در شهرستان شهرکرد وجود دارد، برای مثال طرح پارک قزل حصار شهر کیان و… که باید مورد توجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جای یک هتل پنج ستاره در شهرکرد خالی است

جای یک هتل پنج ستاره در شهرکرد خالی است