مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 09:052023-06-17فرهنگي

تقدیر از هنرمندان صنایع دستی استان سمنان در رویداد ملی سه گام


سرپرست معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت: از 2 هنرمند صنایع دستی استان سمنان در رویداد ملی سه گام تقدیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سمانه سلطانی پور، سرپرست معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت: در این رویداد ملی، 2 هنرمند صنایع دستی استان سمنان، در رشته سوزن دوزی از شهرستان مهدی شهر انتخاب شد.

سرپرست معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان افزود: خانم سیده فاطمه خادمیان هنرمند برتر کارآفرین کشوری و دارنده مهر اصالت یونسکو و مهر اصالت ملی به عنوان برگزیده کشوری و خانم خیرالنساء صمدیان به عنوان شایسته تقدیر انتخاب شدند.

سلطانی پور گفت: رویداد ملی سه گام که با عنوان پیوند طراحان و تولیدکنندگان منسوجات سنتی و صنایع دستی مرتبط در طراحی لباس امروز ایرانی نام گذاری شده بود؛ با برگزاری نمایشگاهی از آثار برگزیده طراحان لباس ایرانی با استفاده از هنرهای رودوزی برای صاحبان بخش های اقتصادی باهدف ترغیب آن ها به استفاده از صنایع دستی، پایان یافت.

او افزود: این رویداد باهدف پیوند هنرمندان طراح لباس با هنرمندان نساجی سنتی، رودوزی سنتی و چاپ سنتی در جهت تجاری س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از هنرمندان صنایع دستی استان سمنان در رویداد ملی سه گام

تقدیر از هنرمندان صنایع دستی استان سمنان در رویداد ملی سه گام