مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 21:402023-06-13اقتصادي

یک واحد تولیدی در شبستر بعد از 30 سال به چرخه تولید بازگشت


فرماندار شبستر از آغاز فعالیت مجدد یک واحد تولیدی در این شهرستان بعد از 30 سال تعطیلی خبر داد و گفت: رشد تولید و افزایش اشتغال جزو برنامه های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد مطهری عصر سه شنبه در ستاد رفع موانع تولید در شبستر اظهار داشت: همه اعضای ستاد رفع موانع تولید، زمینه سازی و فراهم نمودن شرایط برای سرمایه گذاری، ایجاد اشتغال و رونق تولید را در دستور کار خود قرار داده اند.

فرماندار شبستر به همراه اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با اشاره به نامگذاری سال جاری بنام سال مهار تورم و رشد تولید، بیان کرد: همواره در مسائل بین دستگاههای دولتی و واحدهای تولیدی حامی و پشتیبان بخش تولید بوده و تلاش می کنیم مشکل واحدهای تولیدی و صنعتی برطرف و مشاغل آنها هم تثبیت شود.

رییس کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان شبستر خاطرنشان کرد: برای رفع معضلات کوتاه مدت اقتصادی می توان از ابزارهایی همچون سیاست های رشد تولید، که توسط رهبری ابلاغ شده یاری گرفت، این سیاست ها نقشه راه کلان کشور برای حل معضلات اصلی اقتصادی است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه عمده مشکلات واحدهای اقتصادی در حوزه های برق، گاز، تامین اجتماعی، امور مالیاتی می باشد از دستگاههای اجرایی خواست نهایت همکاری و هماهنگی را با واحدهای ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک واحد تولیدی در شبستر بعد از 30 سال به چرخه تولید بازگشت

یک واحد تولیدی در شبستر بعد از 30 سال به چرخه تولید بازگشت