مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 14:302023-05-28سياسي

شیعیان در مراسم حج برای حجاج کشورهای دیگر الگو باشند


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: شیعیان باید در مراسم حج یک الگو آبرومند و شرافتمند برای تمام حجاج کشورهای دیگر باشند؛ باید در رفتار و اعمال و کردار نهایت دقت صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، آیت الله دری نجف آبادی امروز در دیدار با کارگزاران حج 1402 در استان مرکزی با بیان اینکه ایام حج فرصت بسیار طلایی برای انسان به منظور نزدیکتر شدن به خداوند است، اظهار کرد:  امروز حدود 90 هزار نفر برای مراسم حج به سرزمین های وحی اعزام می شوند که این جای شکر دارد که خداوند این توفیق را به این عزیزان داده است.

وی افزود: برگزاری کلاس های آموزشی مفید، توجیه حجاج چه قبل  سفر و چه در طول سفر یک امر مهم و ضروری است، سفر حج نباید خسته کننده باشد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ضمن توصیه هایی به حجاج بیان کرد: توصیه مهم به حجاج جلوگیری از اسراف در هزینه های سفر و توجه بیشتر اعمال حج است؛ توجیه حجاج برای اعمال حج با آرامش از مهمترین کارهای کارگزاران است.

دری نجف آبادی ادامه داد: شیعیان باید در مراسم حج یک الگو آبرومند و شرافتمند برای تمام حجاج کشورهای دیگر باشند؛ باید در رفتار و اعمال و کردار نهایت دقت صورت گیرد.

وی با بیان اینکه مسئله قدس و فلسطین یکی از مهمترین مسائل روز مسلمانان است، اضافه کرد: باید وحدت مسلمانان در راستای حفظ ارز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیعیان در مراسم حج برای حجاج کشورهای دیگر الگو باشند

شیعیان در مراسم حج برای حجاج کشورهای دیگر الگو باشند