مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 13:042023-06-21سياسي

سبد متنوعی از خدمات طیف سنجی به یاری پژوهشگران آمد


طیف سنجی یکی از خدمات پرکاربرد برای توسعه محصولات دانش بنیان است که این خدمات اکنون توسط یک مجموعه فناور به مخاطبان ارائه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، مریم بحرینی مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان با بیان این که این شرکت دانش بنیان محصولات و خدماتی را در حوزه تجهیزات طیف سنجی ارائه می دهد، ادامه داد: در این شرکت دانش بنیان انواع مختلفی از دستگاه های طیف سنجی داریم که بیش ترین کاربرد را دستگاه میکرو اسپکتروفتومتر به خود اختصاص می دهد.

وی افزود: این دستگاه، چندین روش طیف سنجی همزمان به همراه روش های تصویربرداری روی آن سوار شده و ویژگی خوبی که دارد این است که این دستگاه خود یک آزمایشگاه کامل است چراکه همزمان چندین روش متد طیف سنجی را می توانیم با این دستگاه انجام بدهیم.

بحرینی با اشاره به تعامل با دانشگاهیان و پژوهشگران عنوان کرد: طیف گسترده ای از دانشگاهیان با این مجموعه ارتباط هستند و در دوره دانشجویی کارآموزی با ما می گذرانند و پس از فارغ التحصیلی در این شرکت جذب می شوند.

وی با اشاره به آزمایشگاه تخصصی این شرکت با ارائه خدمات آزمون و پژوهش گفت: این خدمات به گروه گسترده ای از مخاطبان از جمله شرکت های دانش بنیان، دانشجویان و پژوهشگران ارائه می شود؛ خدمات تحقیق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سبد متنوعی از خدمات طیف سنجی به یاری پژوهشگران آمد

سبد متنوعی از خدمات طیف سنجی به یاری پژوهشگران آمد