مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 09:002023-06-12سياسي

رفع مشکل دیرینه منطقه آزاد قشم با هم افزایی دولت و دستگاه قضایی


رییس کل دادگستری هرمزگان از صدور 29 فقره سند مالکیت حدنگاری شده منطقه آزاد قشم پس از 30 سال و تحویل آنها به مدیر عامل منطقه آزاد خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان رییس کل دادگستری هرمزگان از صدور 29 فقره سند مالکیت حدنگاری شده منطقه آزاد قشم پس از 30 سال و تحویل آنها به مدیر عامل منطقه آزاد خبر داد.

مجتبی قهرمانی صبح امروز(22 خردادماه)، اظهار کرد: در راستای تأکیدات رییس قوه قضاییه در خصوص لزوم همکاری و کمک به دولت به منظور رفع مشکلات کشور و در نتیجه تعامل خوب و سازنده استاندار هرمزگان با دستگاه قضایی، با هدف اجرای قانون جامع حدنگار و مفاد ماده 1 قانون نحوه اداره مناطق آزاد، 29 فقره سند مالکیت حدنگاری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به نام دولت جمهوری اسلامی ایران با نمایندگی سازمان منطقه آزاد قشم صادر و در مراسمی با حضور نمایندگان ارشد قوای مجریه و قضاییه در استان هرمزگان تحویل مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم شد.

وی افزود: این اسناد به صورت تک برگ و برای 29 قطعه زمین، با همکاری وزارتخانه های امور اقتصادی و دارایی و جهاد کشاورزی، معاونت حقوقی ریاست جمهوری، استانداری هرمزگان و سازمان مناطق آزاد از سوی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان هرمزگان صادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکل دیرینه منطقه آزاد قشم با هم افزایی دولت و دستگاه قضایی

رفع مشکل دیرینه منطقه آزاد قشم با هم افزایی دولت و دستگاه قضایی