مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 09:302023-06-08اقتصادي

پروژه های که با حضور رییس جمهور در آذربایجان شرقی افتتاح می شود


افتتاح طرح تولید مس کاتد به روش هیپ لیچینگ در مس سونگون آذربایجان شرقی با هزینه کرد 1300 میلیارد تومان از دیگر پروژه های افتتاحی است.

- عابدین خرّم، استاندار آذربایجان شرقی امروز در حاشیه سفر رییس جمهور به استان آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور به استان، 16 پروژه مهم و شاخص در صنعت برق با اعتبار بالغ بر 604 میلیارد تومان افتتاح شود.

وی افزود: افتتاح طرح تولید مس کاتد به روش هیپ لیچینگ در مس سونگون آذربایجان شرقی  با هزینه کرد 1300 میلیارد تومان از دیگر پروژه های افتتاحی است.

استاندار آذربایجان شرقی خبر داد: دستور رییس جمهور مبنی بر پاسخ به مطالبات مردمی و در راستای مصوبات دور اول سفر شرکت مس سونگون آذربایجان به صورت مستقل تشکیل شد و فعالیت خود را آغاز کرد.

وی با بیان اینکه افتتاح 4 پروژه در قالب 71 طرح بخش کشاورزی آذربایجان شرقی با اعتبار 10 هزار و 742 میلیارد و 223 میلیون ریال افتتاح می شود، افزود: با این افتتاح اشتغالزایی و تثبیت اشتغال 41 هزار و 316 نفر فراهم می شود.

خرّم خاطرنشان کرد: آغاز عملیات 75 هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن و تامین زمین برای ساخت 200 هزار واحد مسکونی و افتتاح مرحله اول سد گرمی چای، خط انتقال و تصفیه خانه آب شرب میانه، تکمیل خط آهن 44 کیلومتری بستان آباد_ تبریز و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های که با حضور رییس جمهور در آذربایجان شرقی افتتاح می شود

پروژه های که با حضور رییس جمهور در آذربایجان شرقی افتتاح می شود