مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 20:002023-05-31اقتصادي

قطب های تولید و حفاری نفت ایران توافقنامه همکاری امضا کردند


شرکت های ملی مناطق نفت خیز جنوب و حفاری با هدف شتاب بخشی به اجرای طرح های توسعه ای صنعت نفت به منظور حفظ، نگهداشت و افزایش تولید نفت و گاز توافقنامه تقویت همکاری امضا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، علیرضا دانشی، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در آیین امضای توافقنامه همکاری شرکت های ملی مناطق نفت خیز جنوب و حفاری گفت: امروز روز خوبی برای دو شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و ملی حفاری است و انتظار می رود تقویت همکاری ها بین دو شرکت سبب توسعه و پیشرفت افزون تر و اعتلای صنعت نفت کشور شود.

وی افزود: برنامه اصلی صنعت نفت حمایت از توانمندی های داخلی در همه زمینه هاست؛ از این رو تلاش بر این است که شرکت ملی حفاری ایران به شرایط مطلوب خود بازگردد و بتواند خدمات حفاری را به نحو بسیار عالی ارائه کند.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب اظهار کرد: نگاه ما کارشناسی، تخصصی و استفاده از توان بالقوه شرکت ملی حفاری در تحقق برنامه های صنعت نفت است، زیرا حفاری در فرآیند تولید نقش اصلی را ایفا می کند و تحقق برنامه های صنعت نفت برای عزت، اقتدار و سربلندی کشور است.

بر اساس این گزارش، حمیدرضا گلپایگانی، مدیرعامل شرکت ملی حفاری نیز در این آیین نقش شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در اجرای برنامه های صنعت نفت و افزایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطب های تولید و حفاری نفت ایران توافقنامه همکاری امضا کردند

قطب های تولید و حفاری نفت ایران توافقنامه همکاری امضا کردند