مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 09:412023-06-03سياسي

عالم اهل تسنن خراسان شمالی: وحدت، دلیل اصلی پیروزی نهضت امام(ره) بود


محمد آخوند پروانه، امام جمعه دهستان حصارچه راز و جرگلان در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: دلیل اصلی پیروزی نهضت امام (ره) و ماندگاری آن تا به امروز، وحدت و همراهی تمام اقشار مختلف ملت است.

وی گفت: خوشبختانه از ابتدای انقلاب به لطف رهبری فرزانه امام خمینی(ره) و پس از ایشان با رهنمون های رهبر معظم انقلاب این وحدت خوب بوده تا توانسته یک کشور متحد و منسجم بسازد.

امام جمعه دهستان حصارچه راز و جرگلان افزود: پیوند و همبستگی میان امام (ره) و مردم در طول انقلاب و پس از آن رابطه ای دو سویه داشت و بر پایه اعتماد متقابل استوار بود.

وی ادامه داد: ایشان بر این اعتقاد بودند که اگر ندای حق و حقیقت به گوش جان مردم برسد و طاغوت ها و شیاطین نتوانند مانع تراشی کنند، مردم با توجه به فطرت پاکی و زلالی که دارند راه حق و صواب را بر می گزینند.

آخوند پروانه تصریح کرد: در حالی که ارزش های دینی به فراموشی سپرده می شد امام حافظ ارزش های اسلامی شد تا جامعه مسیر تاریکی را طی نکند.

وی بیان داشت: بسیاری از افراد دین اسلام را محدود به زمان و مکان خاصی می دانستند، ولی امام دین اسلام را دین زندگی و دارای برنامه برای تمام ابعاد وجودی انسان می دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عالم اهل تسنن خراسان شمالی: وحدت، دلیل اصلی پیروزی نهضت امام(ره) بود

عالم اهل تسنن خراسان شمالی: وحدت، دلیل اصلی پیروزی نهضت امام(ره) بود