مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 14:352023-06-20سياسي

انحلال جهاد سازندگی بدون بررسی کارشناسی انجام شد


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی از انحلال جهاد به عنوان یک موضوع بدون بررسی کارشناسی در آن دوران انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم با اشاره به اهمیت روایت فعالیت جهاد سازندگی، اظهار کرد: سالروز تأسیس جهاد سازندگی روز بسیار خوبی برای روایت خدمات و فعالیت های این نهاد و رشادت های جهادگران است، در واقع خدمات و تلاش های جهاد به ویژه در دوران دفاع مقدس تاکنون کم رنگ در جامعه مطرح شده است .

امام جمعه تبریز با ذکر خاطرات خود از فعالیت های جهاد سازندگی در دوران دفاع مقدس ادامه داد: من یک بار به منطقه گیلان غرب رفته بودم و لشکر 58 ذوالفقار ارتش به فرماندهی مرحوم چرخکار در آن جا مستقر بود، او به من گفت که اگر بچه های گردان مهندسی جهاد نباشند، امکان کار کردن و انجام عملیات نداریم.

وی افزود: نباید نقش جهاد در طول دفاع مقدس فراموش شود جهادی ها مثل شهید پورشریفی و شهید کسایی در موارد بسیاری حتی جلوتر از رزمندگان اسلام حرکت می کردند.

نماینده ولی فقیه ضمن تاکید بر اهمیت جاده ها و پل های احداثی گردان مهندسی جهاد سازندگی در سرنوشت جنگ و عملیات های مهم گفت: پل هایی در طول دفاع مقدس ساخته شد که شهید پورشریفی در این رابطه نقش ممتازی داشت، بچه های جهاد فعالیت بسیار خوبی در سنگرسازی و خاکریز زدن د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انحلال جهاد سازندگی بدون بررسی کارشناسی انجام شد

انحلال جهاد سازندگی بدون بررسی کارشناسی انجام شد