مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 10:252023-05-29اقتصادي

85 درصد روستاهای لنگرود از آب شرب سالم برخوردارند/ افت فشار در پیک سفر


85 درصد روستاهای شهرستان به آب شرب سالم دسترسی دارند، اما نیازمند حفر چاه جدید و اصلاح شبکه های انتقال هستیم.

- ایسنا/گیلان فرماندار لنگرود گفت: 85 درصد روستاهای شهرستان به آب شرب سالم دسترسی دارند، اما نیازمند حفر چاه جدید و اصلاح شبکه های انتقال هستیم.

محمدرضا جلالی، شهرستان لنگرود را دارای 9100 هکتار اراضی شالیزاری دانست و اظهار کرد: کاهش نزولات جوی و کمبود ذخیره سد سفیدرود برای کشاورزان دل نگرانی هایی را ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه از چند ماه قبل تمهید مقدمات لازم را برای مدیریت سال زراعی جاری انجام دادیم، افزود: با دستور استاندار گیلان، کارگروه جهادی آب را در شهرستان لنگرود تشکیل دادیم و با همکاری کشاورزان شخم زمستانی و تعمیر و نگهداری پمپاژها و لایروبی آب بندان ها و انهار و زهکش ها و.

انجام شده است.

فرماندار لنگرود در گفت وگوی ویژه خبری باران، به کشاورزان اطمینان خاطر داد که با مدیریت منابع آبی می توانیم سال زراعی خوبی را پشت سر بگذاریم، خاطرنشان کرد: همه دستگاه های اجرایی پای کار آمدند و خوشبختانه شاهد نزول باران طی چند هفته اخیر بودیم.

جلالی با اشاره به تخریب 28 سردهنه کشاورزیطی بارندگی های اخیر و آبگرفتگی بخشی از اراضی شالیکاری، عنوان کرد: مجددا این سردهنه ها را احداق کردیم تا کشاورزان همزمان با ایام آبگذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

85 درصد روستاهای لنگرود از آب شرب سالم برخوردارند/ افت فشار در پیک سفر

85 درصد روستاهای لنگرود از آب شرب سالم برخوردارند/ افت فشار در پیک سفر