مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 13:002023-06-11سياسي

امضای تفاهم نامه استانداری فارس و انجمن اثار و مفاخر کشور


رییس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی کشور از امضای تفاهم نامه همکاری با استانداری فارس در راستای نشر آثار مفاخر فارس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود شالویی پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: در راستای توسعه و ترویج آثار مفاخر فرهنگی، ادبی و علمی استان فارس تفاهم نامه همکاری میان این نهاد با استانداری فارس امضا شد.

وی ادامه داد: ترویج و الگوسازی مشاهیر و مفاخر شاخص استان به ویژه برای نسل جوان و ارتقای هویت ایرانی-اسلامی از جمله اهدافی است که این تفاهم نامه به دنبال دستیابی به آن است.

رییس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی کشور ادامه داد: بیش از یکصد سال از تأسیس و فعالیت انجمن آثار و مفاخر فرهنگی کشور گذشته و این انجمن در تلاش است تا آثار مفاخر کشور در تمامی حوزه ها را نشر داده تا نسل های جدید نیز از این آثار استفاده کنند.

او یادآور شد: طی یک صد سال گذشته این انجمن مشاهیر و چهره های شاخص کشور را در سطح شهرستانی، استانی، ملی و بین المللی معرفی کرده و با برگزاری مراسم بزرگداشت مفاخر، انتشار آثار و مکتوبات آنها و ساخت بناهای یادبود به نسل جدید و جهان معرفی کرده است.

استاندار فارس هم گفت: بر اساس این تفاهم نامه انجمن آثار و مفاخر فرهنگی کشور در 14 محور با استانداری فارس همکاری خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه استانداری فارس و انجمن اثار و مفاخر کشور

امضای تفاهم نامه استانداری فارس و انجمن اثار و مفاخر کشور