مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 09:252023-06-10اقتصادي

تولید هرماه 3600 تن زباله در گچساران و آخرین اقدامات برای جایگاه جدید دفن پسماند


برای جایگاه جدیددفن زباله در این شهرستان بیش از 10 هکتارزمین پیش بینی شده که مستلزم اخذ مجوزاز وزارت کشور،منابع طبیعی ، - رضا قشقایی شهردار دوگنبدان در گفت وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: روزانه 120 تن زباله در این شهرستان تولید می شود.

وی با اشاره به تولید هر ماه 3 هزار و 600 تن زباله در گچساران بیان کرد: درحال حاضر این میزان زباله با 7 ماشین مخصوص حمل زباله در دو شیفت کاری و4 دستگاه ماشین لجن کش جمع آوری می شود.

شهردار دوگنبدان تصریح کرد: زباله های بخشی از شهر هم توسط 3 دستگاه ماشین مخصوص حمل زباله و3 دستگاه ماشین لجن کش توسط پیمانکار به لندفیل به محل پسماند انتقال داده می شود.

قشقایی عنوان کرد: تنظیفات خیابان ها و جدولها توسط یک دستگاه ماشین جارو و دو دستگاه تانکر شستشو از نقلیه شهرداری دوگنبدان وهمچنین لایروبی جدولها در محلات مختلف شهر توسط نیروهای خدماتی و لایروبی کانال های بزرگ توسط ماشین آلات سنگین ازجمله بیل مکانیکی، لودر، بیل بکهو، باب کت و کمپرسی بصورت پیمانی یا امانی انجام می شود.

وی گفت: اغلب ماشین ها فرسوده هستندو صد درصد نیاز به ماشین های جدید می باشد.

شهردار دوگنبدان با اشاره به اقدامات زیست محیطی خاطرنشان کرد: شهرداری اقدامات محیط زیستی ،ازجمله احداث تشتکهای تبخیر جهت جلوگیری از نفوذ و روان شدن شیرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید هرماه 3600 تن زباله در گچساران و آخرین اقدامات برای جایگاه جدید دفن پسماند

تولید هرماه 3600 تن زباله در گچساران و آخرین اقدامات برای جایگاه جدید دفن پسماند