مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 12:202023-06-10اقتصادي

1700 نفر در استان بوشهر پروانه تولید صنایع دستی دریافت کردند


معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی استان بوشهر گفت: تاکنون برای هزار و 700 نفر پروانه تولید محصولات صنایع دستی در استان بوشهر صادر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، خلیل رازه صبح شنبه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت 20 خرداد روز جهانی صنایع دستی یکی از ظرفیت های مهم استان بوشهر را تولید انواع محصولات در این عرصه دانست و اظهار داشت: این استان در هشت رشته تولید محصولات صنایع دستی بومی فعالیت می کند.

وی رشته های صنایع دستی بومی استان بوشهر را حصیربافی، گلیم بافی، محصولات صنایع دستی دریایی و ساحلی، عبابافی، نخ ریسی، لنج سازی، ساخت دمام و دیگر محصولات دانست و خاطر نشان کرد: تاکنون برای هزار و 700 نفر پروانه تولید محصولات صنایع دستی در استان بوشهر صادر شده است.

ارتقای کیفیت محصولات معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی استان بوشهر با اشاره به تدوین برنامه ویژه هفته صنایع دستی تا 26 خرداد ماه بیان کرد: در این هفته 3 تفاهم نامه با اداره کل آموزش فنی و حرفه ای، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر منعقد شده است.

رازه با اشاره به آموزش، تولید محصولات و تحت پوشش بیمه قرار گرفتن صنعتگران دستی در انعقاد تفاهم نامه های یاد شده اضافه کرد: در زمینه رونق کسب و کار و ارتقای کیفیت محصولات صنای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1700 نفر در استان بوشهر پروانه تولید صنایع دستی دریافت کردند

1700 نفر در استان بوشهر پروانه تولید صنایع دستی دریافت کردند