مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 08:152023-06-07سياسي

رزمایش جهاد دامپزشکی در 7 شهرستان استان کرمانشاه برگزار می شود


مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه گفت: رزمایش بزرگ محرومیت زدایی دامپزشکی در 7 شهرستان شامل 21 روستا و 2 مرتع عشایری استان کرمانشاه اجرا می شود.

- حسین حیدری در گفتگو با مبنی بر کار جهادی و خدمت رسانی به مناطق کم برخوردار و محروم، سازمان دامپزشکی کشور در سال 1401 اقدام به تشکیل قرارگاه محرومیت زدایی دامپزشکی به عنوان جهاد دامپزشکی کرد.

وی افزود: در سال 1401 در راستای معاینات، ویزیت رایگان دام ها، سم پاشی و مایه کوبی رایگان دام های عشایر و روستاهای کم برخوردار، دامپزشکی استان کرمانشاه با همکاری بسیج سازندگی و سپاه و عشایر در مناسبت های مختلف به خدمت جهادی اقدام کرد.

مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: دامپزشکی استان کرمانشاه تاکنون در هشت مرحله اردوی جهادی دامپزشکی را برپا کرده که نتیجه آن معاینه، ویزیت رایگان و مایه کوبی بیش از 486 هزار رأس انواع دام سبک و سنگین، سمپاشی بدن بیش از 355 هزار رأس دام سبک و سنگین و سمپاشی بیش از 509 هزار مترمربع جایگاه دامی در مناطق عشایری و روستایی محروم بوده است.

حیدری گفت: از دیگر خدمات جهادی دامپزشکی استان کرمانشاه، واکسیناسیون بیش از 57 هزار قطعه انواع پرندگان بومی عشایری و روستایی و بیش از یک هزار و 547 نفر روز آموزش و ترویج در راستای نحوه پیشگیری و مبارزه با بیماری مشترک و خطرناک بین انسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش جهاد دامپزشکی در 7 شهرستان استان کرمانشاه برگزار می شود

رزمایش جهاد دامپزشکی در 7 شهرستان استان کرمانشاه برگزار می شود