مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 21:402023-06-21اقتصادي

دولت هیچ برنامه ای برای قطع یارانه ندارد


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: دولت سیزدهم هیچ برنامه ای برای قطع یارانه ندارد بلکه در حمایت از اقشار نیازمند رقم یارانه را تا 20 درصد افزایش داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهروز رحیم زاده عصر چهارشنبه در نشست مشترک با مدیران سازمان صنعت، معدن و تجارت برای هماهنگی بیشتر در اجرای طرح خرید الکترونیکی یارانه بگیران اظهار کرد: یک هزار و 500 فروشگاه در استان اردبیل مجهز به سامانه خرید الکترونیکی با کارت یارانه شده که سرپرستان خانوارها می توانند با مراجعه به این فروشگاه ها خرید خود را انجام دهند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر برای ماه آینده کارت یارانه تمامی سرپرستان خانوارها شارژ شده و می توانند به ازای 80 درصد خرید کالا از 20 درصد افزایش یارانه استفاده کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: شرط بهره مندی از افزایش 20 درصدی یارانه، خرید کالا از فروشگاه های تعیین شده تا سقف 80 درصد است که در استان اردبیل آرام آرام شاهد استقبال خانواده ها از این طرح هستیم.

رحیم زاده افزود: این خرید و استفاده از مبلغ یارانه شرایط اختیاری دارد ولی برای دهک های اول تا سوم در کنار پرداخت 40 هزار تومان یارانه، با خرید 80 درصد این مبلغ می توانند از 20 درصد افزایش یارانه نیز به سرعت استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت هیچ برنامه ای برای قطع یارانه ندارد

دولت هیچ برنامه ای برای قطع یارانه ندارد