مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 15:452023-06-11سياسي

دهقانی: از کارخانه های نوآوری برای روند ارزیابی دانش بنیان ها استفاده خواهد شد


روح الله دهقانی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در نشست مدیران کارخانه های نوآوری سراسر کشور از تغییر روند ارزیابی دانش بنیان ها و تقسیم کار ارزیابی با کارخانه های نوآوری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، نشست مدیران کارخانه های نوآوری سراسر کشور با حضور معاون علمی و نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی به میزبانی کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز برگزار شد.

روح الله دهقانی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور، در این نشست با اشاره به نقش کارخانه های نوآوری در تبدیل و فرآوری ایده های نوآورانه گفت: کارخانه های نوآوری بستری مناسب برای فرآوری و پردازش ایده های نو هستند.

این کارخانه ها فرصتی برای تبدیل یک ایده به محصول یا خدمت نوآورانه که ناظر به رفع نیازی از بازار و جامعه باشد را فراهم می کنند.

دهقانی، با بیان این که مفهوم کارخانه نوآوری یکی از آن مفاهیم استاندارد و تثبیت شده در ابعاد جهانی است، ادامه داد: اگرچه تعداد زیادی واژه، نماد و نشانه در زیست بوم نوآوری کشور داریم که در ظاهر متفاوت اما در محتوا یک هدف را دنبال می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهقانی: از کارخانه های نوآوری برای روند ارزیابی دانش بنیان ها استفاده خواهد شد

دهقانی: از کارخانه های نوآوری برای روند ارزیابی دانش بنیان ها استفاده خواهد شد