مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 13:352023-06-01فناوري

هشدار پلیس فتا؛ اطلاعات مهم را بر روی گوشی هوشمند ذخیره نکنید


شهروندان در ذخیره سازی اطلاعات در گوشی هوشمند بسیار دقت کنند و حتما برای فعال شدن گوشی های هوشمند خود رمزگذاری کنند تا دسترسی دیگران در صورت سرقت محدود شود.

- شهروندان در ذخیره سازی اطلاعات در گوشی هوشمند بسیار دقت کنند و حتما برای فعال شدن گوشی های هوشمند خود رمزگذاری کنند تا دسترسی دیگران در صورت سرقت محدود شود.

رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا فراجا اظهار داشت: امروزه با پیشرفت تکنولوژی ها در گوشی های هوشمند، این دستگاه ها حکم رایانه های قابل حمل که اطلاعات فراوانی در آن ها ذخیره شده را دارند؛ از این رو حفظ امنیت گوشی های همراه یک ضرورت است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ علی محمد رجبی، با بیان اینکه اطلاعات ذخیره شده در گوشی های هوشمند جلوه ای از هویت دارنده گوشی است، اظهار کرد: اگر فردی به هر نوع به گوشی هوشمند همراه ما دسترسی یابد، می تواند همه چیز را در مورد ما بداند، از علایق و سلیقه هایمان، تعداد مخاطبین و نوع آن ها، برنامه های آتی ما، تصاویر شخصی، اطلاعات حساب بانکی، نوع فعالیت ما در پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی و .

و این امر می تواند تهدیدات فراوانی برای ما داشته باشد.

  وی با بیان اینکه اگر اطلاعات ذخیره شده در گوشی های هوشمند به دست افراد ناباب یا مجرمان سایبری بیفتد می تواند خسارات مادی و معن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار پلیس فتا؛ اطلاعات مهم را بر روی گوشی هوشمند ذخیره نکنید

هشدار پلیس فتا؛ اطلاعات مهم را بر روی گوشی هوشمند ذخیره نکنید