مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 23:302023-05-31دانش

مجوز اصولی مرکز رشد واحدهای فناور دلفان تمدید شد


رییس پارک علم و فناوری لرستان از تمدید مجوز اصولی مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان دلفان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرهاد نامداری امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مجوز اصولی فعالیت مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان دلفان از سوی شورای گسترش آموزش عالی کشور به مدت دو سال تمدید شد.

وی گفت: با عنایت به اینکه شهرستان دلفان از جمله مناطق محروم استان به شمار می رود؛ در اسفندماه سال گذشته در راستای توسعه فناوری در این شهرستان و ارتقا مرکز رشد واحدهای فناور دلفان تفاهم نامه همکاری بین پارک علم و فناوری لرستان و دانشگاه پیام نور استان منعقد شد.

رییس پارک علم و فناوری لرستان، افزود: با پیگیری های صورت گرفته از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، موضوع مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان دلفان در کمیسیون گسترش فناوری و نوآوری شورای گسترش آموزش عالی کشور مطرح و علاوه بر تمدید مجوز اصولی، وابستگی سازمانی این مرکز به صورت مشترک بین این پارک و آن دانشگاه محترم مورد تصویب قرار گرفت.

نامداری با اشاره به اینکه ورودی فناوری مراکز رشد از فارغ التحصیلان توانمند دانشگاه ها است، بر لزوم ارتباط مراکز دانشگاهی و مراکز رشد برای گسترش فرهنگ کارآفرینی و نوآوری تاکید و ابراز امیدواری کرد که این همکاری های مشترکی منجر به بهبود عملکرد مرکز ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز اصولی مرکز رشد واحدهای فناور دلفان تمدید شد

مجوز اصولی مرکز رشد واحدهای فناور دلفان تمدید شد