مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 16:152023-06-21سياسي

اساتید، افسران جنگ نرم کنونی هستند


مسئول سازمان بسیج اساتید خراسان شمالی گفت: این جنگ افسران آموزش دیده همچون اساتید را می طلبد که در خط مقدم جبهه فرهنگی امروز قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، رمضانعلی نادری، مسئول سازمان بسیج اساتید خراسان شمالی ظهر امروز در همایش روز ملی بسیج اساتید اظهار کرد: شهید چمران از اساتید بزرگوار در تراز جمهوری ایران بود که براین اساس در تاریخ ایران این روز را به عنوان روز بسیج اساتید نام گذاری کردند.

وی گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، اکنون در یک جنگ نابرابر ادراکی و شناختی قرار گرفته ایم، جنگ تمام نشده؛ بلکه خاکریزها تغییر کرده و خاکریز فرهنگی و شبیخون ادراکی و شناختی است.

  مسئول سازمان بسیج اساتید خراسان شمالی افزود: این جنگ افسران آموزش دیده همچون اساتید را می طلبد که در خط مقدم جبهه فرهنگی امروز قرار دارند و سربازان این جبهه دانشجویانی هستند که آینده سازان این کشور محسوب می شوند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه اساتید نسبت به دانشجویان باید مسئولیت پذیری را داشته باشند، گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، همه موظف هستیم که در راستای جهاد تبیین قدم برداریم و یک جامعه آگاه را در راستای جمهوری اسلامی ایران داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اساتید، افسران جنگ نرم کنونی هستند

اساتید، افسران جنگ نرم کنونی هستند