مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 15:002023-06-17اقتصادي

ذخیره 488 میلیون مترمکعبی سد سفیدرود


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان با اشاره به نگرانی ها از وضعیت ذخیره سد سفیدرود برای تامین آب کشاورزی شالیزارهای استان، گفت: در حال حاضر ذخیره آبی پشت این سد به 488 میلیون مترمکعب رسیده که این میزان نسبت به سال گذشته در همین زمان تغییری را نشان نمی دهد.

- ایسنا/گیلان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان با اشاره به نگرانی ها از وضعیت ذخیره سد سفیدرود برای تامین آب کشاورزی شالیزارهای استان، گفت: در حال حاضر ذخیره آبی پشت این سد به 488 میلیون مترمکعب رسیده که این میزان نسبت به سال گذشته در همین زمان تغییری را نشان نمی دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گیلان، وحید خرمی با بیان اینکه ذخیره سد سفیدرود سال گذشته در آغاز فصل کشاورزی 830 میلیون مترمکعب بود، افزود: ذخیره این سد در آغاز فصل کشاورزی امسال حدود 700 میلیون مترمکعب بود که از نوزدهم اردیبهشت ماه رهاسازی شده است.

وی اضافه کرد: ذخیره سد سفیدرود در آغاز فصل کشاورزی در سال جاری بیش از 130 میلیون مترمکعب نسبت به سال گذشته کمتر بود اما با بارندگی های بسیار مناسبی که در همین مدت در استان اتفاق افتاد اکنون این ذخیره به 488 میلیون مترمکعب، یعنی معادل میزان ذخیره سال گذشته رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخیره 488 میلیون مترمکعبی سد سفیدرود

ذخیره 488 میلیون مترمکعبی سد سفیدرود