مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 11:302023-06-08اقتصادي

وزیر کشور: خط 3 مترو تبریز با فاینانس اجرا می شود


همزمان با دومین سفر استانی رییس جمهور و هیات همراه به آذربایجان شرقی با حضور وزیر کشور، خط 3 مترو تبریز کلنگ زنی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، پیش از ظهر امروز با حضور احمد وحیدی وزیر کشور و شهردار تبریز خط 3 مترو تبریز کلنگ زنی شد.

احمد وحیدی وزیر کشور در این مراسم با بیان اهمیت خط 3 مترو تبریز و لزوم شروع هر چه سریع تر عملیات اجرایی گفت: خط 2 مترو با فاینانسی که اخذ کرده است در حال احداث است و خط 3 نیز با فاینانس دولتی آغاز می شود و تا اکنون 17 میلیارد تومان برای خط 3 مترو واریز شده است.

وحیدی در ادامه افزود: توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی تبریز با ورود یک هزار دستگاه تاکسی ادامه خواهد داشت و انتظار می رود به 5 هزار تاکسی برسد.

وزیر کشور با اشاره به اینکه تبریز به 1200 دستگاه اتوبوس نیاز دارد، تصریح کرد: تا سال گذشته به مدت 10 سال هیچ اتوبوسی به ناوگان حمل و نقل تبریز افزوده نشده بود ولی طی سال گذشته 130 دستگاه اتوبوس وارد چرخه ناوگان حمل و نقل عمومی شده و 200 دستگاه نیز اضافه خواهد شد و تلاش داریم تا تبریز به استاندارد 1200 دستگاه اتوبوس برسد.

یعقوب هوشیار شهردار تبریز نیز در ادامه با تاکید بر اهمیت شروع هرچه سریع تر عملیات اجرایی خط 3 گفت: محدوده خط 3 مترو جزو مناطق پرترافیک و پرجمعیت تبریز است در حالی که زیرساخت های حمل و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: خط 3 مترو تبریز با فاینانس اجرا می شود

وزیر کشور: خط 3 مترو تبریز با فاینانس اجرا می شود