مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 13:152023-06-07اقتصادي

قرارگاه جهادی مسکن در خوزستان تشکیل شد


معاون عمرانی استاندار خوزستان از تشکیل قرارگاه جهادی مسکن در استان با هدف شتاب در نهضت ملی مسکن خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد خانچی صبح امروز چهارشنبه در گفت وگویی رسانه ای با اشاره به اهداف تشکیل قرارگاه جهادی مسکن در خوزستان بیان کرد: قرارگاه جهادی مسکن با هدف بازسازی و نوسازی اماکن مسکونی آسیب پذیر و تولید مسکن در بافت های فرسوده شهری و نهضت ملی مسکن با روحیه و کار جهادی در استان تشکیل شد.

وی افزود: مدیریت هماهنگ و مانع زدایی از همه فرآیندها، کاهش زمان و حذف فرآیندهای موازی و زائد برای صدور مجوزهای لازم برای تولید مسکن، در اولویت قرار دادن و به کارگیری همه ابزارهای مورد نیاز برای سرعت بخشی به نوسازی بافت های فرسوده و ناکارآمد، شناسایی همه ظرفیت های تولید مسکن و تلاش برای فعال سازی آنها با روحیه جهادی و بدون پیچ و خم اداری از برنامه های قرارگاه مذکور است.

معاون عمرانی استاندار خوزستان عنوان کرد: برای شتاب دهی به طرح نهضت ملی مسکن در استان باید نگاه ها را از پروسه های اداری خارج کرد و با نگاه جهادی و شتاب دهی به حرکت تولید مسکن پرداخت.

خانچی به نقش گروه های جهادی و بسیج سازندگی در شتاب دهی در بازسازی و تولید مسکن اشاره کرد و گفت: در سایر نقاط استان خوزستان شاهد ساخت و ساز مسکن محرومان توسط گروه های جهادی هستیم ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه جهادی مسکن در خوزستان تشکیل شد

قرارگاه جهادی مسکن در خوزستان تشکیل شد