مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 11:502023-06-03سياسي

اندیشه های امام خمینی (ره) در جهان گسترش یافته است


فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر گفت: اندیشه های انقلابی و آزادی خواهانه امام راحل در جهان گسترش پیدا کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرتیپ علی رزمجو صبح شنبه در مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر با اشاره به ویژگی های شخصیتی امام راحل اظهار داشت: امام خمینی (ره) امامی فقیه و فرزانه، عارفی آگاه، فیلسوفی شجاع و سیاستمداری بی همتا در عصر خود به شمار می رفت.

وی اندیشه های آزادی خواهانه و انقلابی امام راحل را در افکار جهانیان طنین انداز دانست و اذعان کرد: اندیشه های امام خمینی (ره) اندیشه هایی تحول گرا و انقلابی در کشور ایران و تمام کشورهای مسلمان جهان به شمار می رود.

سردار رزمجو یکی از ویژگی های شاخص امام راحل را در خدا محوری و رهایی کشور از سلطه شوم مستکبرین جهان خواند و تصریح کرد: امام خمینی (ره) با روحیه انقلابی و استکبار ستیز خود کاخ های سلطه را در هم کوبید و انقلابی را از خرداد 1342 آغاز و با تکیه بر اندیشه های اسلامی و شیوه ها و ابزارهای مناسب فرهنگی این انقلاب را در بهمن 1357 به پیروزی رساند.

وی با بیان اینکه اندیشه های امام راحل در حال گسترش است گفت: اندیشه های تحول گرای امام خمینی (ره) به دلیل برخورداری از معنای علمی، اسلامی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی هرگز در تاریخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اندیشه های امام خمینی (ره) در جهان گسترش یافته است

اندیشه های امام خمینی (ره) در جهان گسترش یافته است