مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 14:152023-05-31دانش

تمایل غنایی ها به بهره مندی از خدمات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سمنان


سفیر غنا از علاقه مندی کشورش برای بهره مندی از خدمات پزشکی و سلامت دانشگاه علوم پزشکی سمنان خبر داد و گفت: کشور غنا از کمبود پزشک رنج می برد و لذا ارتقا سطح همکاری ها با علوم پزشکی استان سمنان که از ظرفیت بالایی برخوردار است می تواند موثر واقع شود.

- ایسنا/سمنان سفیر غنا از علاقه مندی کشورش برای بهره مندی از خدمات پزشکی و سلامت دانشگاه علوم پزشکی سمنان خبر داد و گفت: کشور غنا از کمبود پزشک رنج می برد و لذا ارتقا سطح همکاری ها با علوم پزشکی استان سمنان که از ظرفیت بالایی برخوردار است می تواند موثر واقع شود.

اریک اووسو بواتنگ سفیر غنا در ایران در دیدار با رییس و مدیران دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان اظهار کرد: جذب دانشجو و توریسم سلامت یکی از راه های مفید و مهم برای انتقال تجربه، علم و فرهنگ است و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان سمنان که یک دانشگاه بین المللی در حوزه سلامت و درمان است، می تواند در به اشتراک گذاشتن این امور مهم نقش تاثیرگذاری را در حوزه سلامت غنا ایفا نماید.

وی به کمبود پزشک در این کشور افریقایی اشاره و خاطرنشان کرد: در کشور غنا به ازای هر یک هزار نفر تنها یک پزشک وجود دارد که این آمار به هیچ عنوان سرانه مناسبی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمایل غنایی ها به بهره مندی از خدمات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سمنان

تمایل غنایی ها به بهره مندی از خدمات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سمنان