مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 18:352023-06-19سياسي

101 شعبه اخذ رأی در دامغان پیش بینی شده است


فرماندار دامغان با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات پیش رو، گفت: 101 شعبه اخذ رأی در این شهرستان پیش بینی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی بندرآبادی بعد از ظهر دوشنبه در نشست ستاد انتخابات استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته در ستاد انتخابات شهرستان دامغان بیان کرد: پیش بینی 101 شعبه اخذ رأی در شهرستان دامغان شده است.

وی با اشاره به بازدیدهای صورت گرفته برای ایجاد شعب اخذ رأی و همچنین برطرف کردن کمبودها بیان کرد: بررسی وضعیت فنی برای ایجاد شعبه های اخذ رأی در شهرستان دامغان در دستور کار قرار دارد.

فرماندار دامغان در ادامه از تشکیل بانک اطلاعات هیئت اجرایی شهرستان برای برگزاری انتخابات خبر داد و گفت: جلسات هماهنگی برای هر چه بهتر برگزار کردن انتخابات در شهرستان دامغان در دستور کار قرار دارد.

بندر آبادی همچنین با اشاره به اینکه بانک اطلاعاتی نمایندگان فرماندار و معتمدان هیئت اجرایی نیز در ستاد انتخابات دامغان تشکیل شده است، گفت: ارسال اخبار از طریق سامانه رصد انتخابات دیگر اقدامی است که در شهرستان دامغان صورت می پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

101 شعبه اخذ رأی در دامغان پیش بینی شده است

101 شعبه اخذ رأی در دامغان پیش بینی شده است