مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 18:202023-06-10فرهنگي

برپایی نمایشگاه صنایع دستی در اردبیل


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: با حضور رییس شورای جهانی صنایع دستی و معاون وزیر میراث فرهنگی، نمایشگاه توانمندی های صنایع دستی اردبیل گشایش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن محمدی ادیب عصر شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه های گرامیداشت هفته صنایع دستی در اردبیل اظهار کرد: همزمان با رویداد 2023 در شهر گردشگرپذیر اردبیل شاهد برگزاری نمایشگاه تولیدات و توانمندی هنرمندان صنایع دستی خواهیم بود تا بتوانند خلاقیت و نوآوری خود را در قالب تولید آثار به نمایش بگذارند.

وی تصریح کرد: قرار است رییس شورای جهانی صنایع دستی و معاون صنایع دستی وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در این مراسم که روز دوشنبه در محل بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی و محوطه قزل باش ها برگزار خواهد شد، حضور پیدا کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل به معرفی 2 شهر ملی گلیم عنبران و ورنی اصلاندوز اشاره کرد و گفت: تلاش ما بر این است تا این 2 شهر را به عنوان شهرهای جهانی گلیم عنبران در سطح بین المللی معرفی کنیم.

محمدی ادیب افزود: همزمان با برپایی نمایشگاه صنایع دستی، قرار است جشنواره گلیم عنبران نیز برگزار شود تا با حضور مسئولان بتوانیم در این رویداد نیز حضور پیدا کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه صنایع دستی در اردبیل

برپایی نمایشگاه صنایع دستی در اردبیل