مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 12:552023-06-19پزشكي

آغاز اجرای نظام ارجاع الکترونیکی در مراکز خدمات جامع سلامت هرمزگان


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از اجرایی شدن نوبت دهی و نظام ارجاع الکترونیکی کلیه مراکز خدمات جامع سلامت استان به نظام ارجاع سطح دو خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، دکتر عبدالجبار ذاکری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان امروز اظهار کرد: در این برنامه مردم با مراجعه به پزشک مرکز خدمات جامع سلامت توسط پزشک مرکز معاینه و پرونده الکترونیک سلامت بیمار تکمیل می شود ودر صورت تشخیص و نیاز به متخصص یا فوق  تخصص به کیلینک ها و بیمارستان ها ارجاع داده می شود.

وی بیان کرد: در این برنامه پزشک مرکز بصورت الکترونیکی از طریق سامانه نوبت دهی، نوبت های مراکز و متخصصین را در تمامی مراکز سطح 2 و 3 که تحت پوشش دارد، مشاهده می کند و طبق نظر پزشک مرکز و یا خود بیمار نوبت اخذ می شود؛ نوبت اخذ شده با مشخصات بیمار به اطلاع او می رسد و در سامانه ثبت می شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بیان کرد: بیمار پس از معاینه توسط پزشک متخصص تحت درمان همان پزشک متخصص قرار گرفته و پرونده برای پیگیری به سطح یک بازگشت داده می شود که در نتیجه بیمار نیاز به ادامه درمان در یک سطح بالاتر یا همان سطح  دارد و در این  صورت  مجددا  مانند روال نوبت دهی قبلی به پزشک دیگر ارجاع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اجرای نظام ارجاع الکترونیکی در مراکز خدمات جامع سلامت هرمزگان

آغاز اجرای نظام ارجاع الکترونیکی در مراکز خدمات جامع سلامت هرمزگان