مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 12:052023-06-18اجتماعي

تلاش آموزش و پرورش دیلم برای ارتقای رتبه کنکور داوطلبان شهرستان


مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیلم در بیان طرح های خلاقانه آموزشی در این شهرستان، از برگزاری طرحی 10 روزه برای ارتقای رتبه داوطلبان این شهرستان در کنکور سراسری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین رمضانی صبح یکشنبه در بازدید از کلاس های آمادگی کنکور اظهار داشت: هر چند بر اساس آمارها رتبه سال های گذشته شهرستان دیلم در کنکور سراسری در همه رشته ها بد نبوده است، اما این جایگاه هنوز شایسته این شهرستان نیست و مجموعه آموزش و پرورش در تکاپوی بهبود این جایگاه است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیلم افزود: در کنار کلاس های تقویتی مدارس، برنامه های 10 و 30 روزه آمادگی برای کنکور و ارتقای نمره نهایی دانش آموزان از جمله طرح های خلاقی است که اکنون در این شهرستان اجرایی یا در حال اجرا است.

وی با اشاره به طرح 10 روزه ارتقای رتبه کنکور داوطلبان شهرستان دیلم و چگونگی کسب رتبه های مطلوب از سوی داوطلبان گفت: به رغم تلاش های زیاد در سال های اخیر، اما همچنان رتبه کنکور شهرستان دیلم رضایت بخش نیست و به همین علت طی سه مرحله با حضور اساتید برجسته کشوری، استان و شهرستان کلاس هایی برگزار کردیم.

رمضانی افزود: در این مسیر برای ارتقای جایگاه شهرستان و بهبود رتبه داوطلبان دیلمی طرح 10 روزه آمادگی برای کنکور برنامه ریزی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش آموزش و پرورش دیلم برای ارتقای رتبه کنکور داوطلبان شهرستان

تلاش آموزش و پرورش دیلم برای ارتقای رتبه کنکور داوطلبان شهرستان