مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 15:352023-06-21سياسي

آحاد جامعه در برابر قانون برابر هستند


رییس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به عملکرد مطلوب این واحد در حوزه پیشگیری، گفت: اقدامات پیشگیرانه خروجی خوبی برای استان خواهد داشت و معتقدیم پیشگیری بسیار کم هزینه است.

- ایسنا/زنجان رییس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به عملکرد مطلوب این واحد در حوزه پیشگیری، گفت: اقدامات پیشگیرانه خروجی خوبی برای استان خواهد داشت و معتقدیم پیشگیری بسیار کم هزینه است.

حجت الاسلام اسمعیل صادقی نیارکی ظهر امروز (31 خردادماه) در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته قوه قضاییه، اظهار کرد: با تلاش های انجام شده موفق به کاهش پرونده های موجود در استان شده و کاهش 7 درصدی در این حوزه به ثبت رسیده است؛ همچنین شاهد کاهش ورودی پرونده ها هستیم و همه پروندها نیز ثبت شده و پرونده بلاثبت در استان نداریم.

در کاهش ورودی، صلح و سازش و کاهش پرونده های معوق نیز رتبه اول کشوری را کسب کرده ایم.

وی با بیان اینکه استان عملکرد مناسبی در بخش صلح و سازش توسط استان کسب شده است، تصریح کرد: امتیاز بعدی دادگستری استان صلح و سازش 58 درصدی است در حالی که میانگین کشوری این حوزه 38 است.

سال گذشته به 307 هزار و 847 فقره پرونده در زنجان رسیدگی شده و در اجرای احکام نیز 39 هزار و 229 پرونده اجرا شده که جزو استان های اول کشور در این حوزه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آحاد جامعه در برابر قانون برابر هستند

آحاد جامعه در برابر قانون برابر هستند