مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 12:352023-06-19سياسي

سایت جامع هیئات مذهبی و پیرغلامان مهریز راه اندازی می شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار مهریز از راه اندازی سایت جامع هیات های مذهبی شهرستان خبر داد و افزود: بخشی از این سایت به پیرغلامان شهرستان اختصاص خواهد داشت.

- ایسنا/یزد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار مهریز از راه اندازی سایت جامع هیات های مذهبی شهرستان خبر داد و افزود: بخشی از این سایت به پیرغلامان شهرستان اختصاص خواهد داشت.

مصطفی زارع زاده در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی همایش پیرغلامان که روز یکشنبه برگزار شد، ضمن اعلام این خبر، به اخلاص خدام امام حسین(ع) اشاره کرد و گفت: امام حسین (ع) در واقعه کربلا اصحاب و یاران و خانواده اش را در طبق اخلاص تقدیم خدا و دین اسلام کرد و خدام آن حضرت هم از این ویژگی بصورت بارزی برخوردارند و از نظر فرهنگی نیز در واقعه کربلا برای شیرخوار تا سالمندان جامعه، الگو و حجت داریم.

وی با بیان این که پیرغلام یعنی اخلاص به تمام معنا که جز برای رضای خداوند و اهل بیت کاری انجام نمی دهد، ادامه داد: این ویژگی مهم، الگوی اصلی تمام هیات های مذهبی بوده که بسیار هم موفق بوده است و این چراغ بخاطر اخلاص پیرغلامان خاموش نشده است.

معاون فرماندار به تهیه بانک اطلاعاتی از پیرغلامان شهرستان اشاره کرد و افزود: این سایت می تواند سایت جامعی از هیات های مذهبی مهریز باشد که بخشی از آن به پیرغلامان اختصا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایت جامع هیئات مذهبی و پیرغلامان مهریز راه اندازی می شود

سایت جامع هیئات مذهبی و پیرغلامان مهریز راه اندازی می شود