مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 20:412023-06-20اقتصادي

100 درصد سهمیه کسر شده آرد ایلام به چرخه مصرف بازگشت


سعیدشریفی سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی استان ایلام شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: با رایزنی و تلاش های سازمان جهاد کشاورزی، شرکت غله و خدمات بازرگانی و همچنین همه ارگان های عضو در کارگروه آرد نان استان میزان 100 درصد آرد کسر شده از سرانه مصرفی استان برگشت داده شد.

وی افزود: در پی اجرایی شدن طرح هدفمند سازی یارانه آرد و نان و همچنین جلوگیری از انحرافات آرد در کشور و رصد تخلفات واحدهای نانوایی با اجرای طرح سامانه ای نانینو در استان ایلام، واحدهای نانوایی متخلف تا 10 درصد کسر سهمیه آرد شدند و این امر موجب کاهش سهمیه سرانه آرد مصرفی استان شد.

 سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی ایلام یادآور شد: 100 درصد سهمیه آرد کسر شده از استان در طی 2 تا سه مرحله خرید به واحدهای نانوایی تخصیص داده می شود و در مرحله اول میزان 2هزار کیسه آرد در بین واحدهای نانوایی سطح استان تقسیم شد.

شریفی خاطرنشان کرد: این تخصیص با اولویت هشت واحد نانوایی در سطح استان بود که به علت تخلف عمدی یا سهوی واحد نانوایی در سامانه نانییو ثبت تخلف و سهمیه آرد آنها صفر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در پی شارژ شدن سهمیه آرد، واحدهای مذکور در این دوره باید ضمن آموزش های لازم از طریق کارشناسان حوزه آرد و نان جهادکشاورزی استان متعهد شون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 درصد سهمیه کسر شده آرد ایلام به چرخه مصرف بازگشت

100 درصد سهمیه کسر شده آرد ایلام به چرخه مصرف بازگشت