مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 10:252023-06-12اقتصادي

13 هزار زن سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد اصفهان خانه ندارند


مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: بیش از 13 هزار زن سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان فاقد مسکن هستند که این روزها با مشکلات زیادی رو به رو شده اند.

- کریم زارع در گفت وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه درحال حاضر 23 هزار و 759 خانوار تحت حمایت این نهاد فاقد مسکن هستند، اظهار داشت: با بررسی های انجام شده تعداد 13 هزار و 570 زن سرپرست خانوار در میان جمعیت تحت حمایت فاقد مسکن، می باشند که متأسفانه مشکلات این بخش از جامعه هدف کمیته امداد با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه چندبرابر است.

وی با اشاره به خدمات ارئه شده به خانوارهای فاقد مسکن، ادامه داد: در 2 ماهه سال جاری تسهیلات ودیعه مسکن با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 500 میلیون تومان توسط صندوق امداد ولایت برای کمک به خانواده های فاقد مسکن تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان کمک به تأمین مسکن مددجویان را یکی از اولویت های اساسی خدمت رسانی مطرح کرد و افزود: علاوه بر پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن تا سقف 100 میلیون تومان، ماهیانه مبلغ 500 تا 700 هزار تومان، کمک هزینه اجاره بها نیز به مددجویان فاقد مسکن ارائه می شود.

وی با قدردانی از حمایت خیران و نیکوکاران در تأمین این نیاز اساسی مددجویان، گفت: امیدواریم با مساعدت بیش از پیش مردم خیر بتوانیم پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 هزار زن سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد اصفهان خانه ندارند

13 هزار زن سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد اصفهان خانه ندارند