مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 10:302023-06-01سياسي

روایتی از ابعاد دیگر ناوگروه 86/امیر نصری: ناوگروه 86 یک ایران کوچک روی دریا بود


معاون تربیت و آموزش نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: در بازگشت ناوگروه 86 و استقبال خانواده نیروهای اعزامی در این ناوگروه، متوجه شدیم از 29 استان کشور نیرو داریم و این به معنی یک ایران کوچک روی دو ناو بود و موفقیت این ناوگروه یک اقتدار را نه لزوما برای ایران، - خبرگزاری فارس استان کردستان؛ ناوگروه 86 نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران متشکل از ناوشکن دنا و ناوبندر مکران پس از 8 ماه دریانوردی و طی بیش 65 هزار کیلومتر مسیر دریایی سی ام اردیبهشت ماه به کشور بازگشت.

این ناوگروه پس از اعزام به ماموریت دور کره زمین از مبدأ بندرعباس، در نخستین ایستگاه در بندر بمبیی هند توقف کرد و سپس با عبور از خلیج بنگال و تنگه مالاگا در جاکارتا پایتخت اندونزی پهلوگیری کرده بود.

حضور امیر دریادار فرامرز نصری، معاون تربیت و آموزش نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در دفتر خبرگزاری فارس کردستان فرصتی شد تا ضمن بازخوانی افتخارآفرینی فرزندان ایران زمین در نیروی دریایی ارتش در ماموریت ناوگروه 86، میزان توانمندی نیروی دریایی، اهمیت نیرو در نیروی دریایی و همچنین نحوه جذب و آموزش را از زبان وی بشنویم.

فارس: ماموریت موفق ناوگروه 86 نیروی دریایی ارتش برگ زرین دیگری را بر دفتر قطور افتخارات فرزندان این مرز و بوم اضافه کرد، در خصوص این ماموریت خطیر ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از ابعاد دیگر ناوگروه 86/امیر نصری: ناوگروه 86 یک ایران کوچک روی دریا بود

روایتی از ابعاد دیگر ناوگروه 86/امیر نصری: ناوگروه 86 یک ایران کوچک روی دریا بود