مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 12:162023-06-15سياسي

معاون رییس جمهور: دولت اقتصاد کشور را به لبخند دشمن گره نمی زند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی معاون رییس جمهور یاد امروز در جلسه شورای ایثار و شهادت استان گیلان در سالن الغدیر استانداری با بیان اینکه بصیرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری باعث حفظ انقلاب اسلامی در طول 44 سال گذشته شده است، اظهار کرد: یکی از وظایف ما در بنیاد شهید حفظ انقلاب شکوهمند اسلامی در ماهیت مردمی و بازگو کردن نقش شهدا در استحکام این نظام مقدس است.

وی با اشاره به سیاست عزتمندانه دولت در سیاست خارجی گفت: رویکرد امروز دولت حرکت بر مبنای عزت مندانه بوده و اقتصاد را به لبخند بیگانه گره نمی زند، و اگر سعی داریم در اقتصاد و اشتغال با پیشرفت مواجه شویم باید باید در مسیر ایثار و مقاومت حرکت کنیم.

معاون رییس جمهور از تشکیل شورای تخصصی به منظور عملیاتی کردن فرهنگ ایثار و شهادت خبرداد و افزود: این شورا با هماهنگی های انجام شده پیوست مالی داشته و در سال گذشته اعتبار این مورد 36 میلیارد تومان بوده است.

  قاضی زاده هاشمی گیلان را جزو استان های پیشرو در تعداد جلسات و مصوبات شهدا دانست و بیان کرد: استان های شمالی در برگزاری کنگره شهدا قابل مقایسه با سایر استان ها نیستند که این امر نشان دهنده ظرفیت استان ها در حوزه های مختلف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون رییس جمهور: دولت اقتصاد کشور را به لبخند دشمن گره نمی زند

معاون رییس جمهور: دولت اقتصاد کشور را به لبخند دشمن گره نمی زند