مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 21:052023-06-04سياسي

پیشرفت و توسعه کشور منوط به تبعیت از فرامین امام و رهبری است


نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیشرفت و توسعه کشور منوط به تبعیت از فرامین امام و رهبری است، گفت: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) و خلف صالح ایشان رهبر معظم انقلاب تحولی عظیم را در جهان ایجاد کرد.

- ایسنا/مرکزی نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیشرفت و توسعه کشور منوط به تبعیت از فرامین امام و رهبری است، گفت: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) و خلف صالح ایشان رهبر معظم انقلاب تحولی عظیم را در جهان ایجاد کرد.

حجت الاسلام محمد سبزی عصر روز یکشنبه 14 خردادماه 1402 در مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) که در مسجد جامع شهدای روستای مصرقان از توابع بخش خرقان شهرستان زرندیه با حضور معاون امور مجلس رییس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: مسئولان اگر می خواهند رشد و توسعه و پیشرفت در کشور صورت گیرد باید همواره گوش به فرمان ولایت باشند و با روحیه جهادی و انقلابی به مردم خدمت کنند.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای 15 خردادماه گفت: بخش خرقان شهدای بزرگی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و مردم انقلابی و ولایتمدار این خطه از دیار اسلامی علاوه بر نقش آفرینی در دوران دفاع مقدس و حضوری معنادار در تمامی صحنه های انقلاب در حوزه تولید انواع محصولات کشاو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت و توسعه کشور منوط به تبعیت از فرامین امام و رهبری است

پیشرفت و توسعه کشور منوط به تبعیت از فرامین امام و رهبری است